שיווק והתקנה בפריסה ארצית

מפעל מערכות הספא והבריכות הגדול בישראל!

קולקציית מערכות הספא 2024

מעקה אלומיניום לבריכת פיברגלס

בריכת פיברגלס מציעה לנו את קדמת הטכנולוגיה את החומרים המתקדמים ביותר שמתאימים לבריכה ביתית. החומר גם יציב ובטוח, גם דק מספיק וגם מאפשר לכם ליהנות מבריכה ביתית באופן המהיר ביותר. הבריכה מיוצרת על ידי החברה ומובאת לשטח מוכנה להתקנה. לאחר התקנת הבריכה יש להשלים את כל הסביבה ולוודא כי המתחם כולו בטוח ונוח לשימוש. מה לגבי מעקה לבריכה?

מעקה – להשלמת המראה ולקידום הבטיחות

מעקה לבריכה ממלא תפקידים חשובים מאוד. כאלו שמקדמים את היבט הבטיחות בשימוש בבריכה, ללא מעקה בטוח ויציב אי אפשר להשאיר את הבריכה כך אפילו יום אחד. במיוחד אם יש בבית ילדים קטנים שעלולים להפתיע אתכם…

כך תבחרו מעקה אלומיניום לבריכת פיברגלס

  • גובה, היקף ובטיחות – בראש ובראשונה חובה לשקול את ההיבט הבטיחותי. כדי שהמעקה ימלא את התפקיד שלו כהלכה ויספק לכם הגנה מקסימלית. יש להתחשב בגובה המעקה, בכל הפינות שיש לתחום סביב לבריכה וכן בעמידות של המעקה. זכרו – מעקה בטיחותי מונע אסון!
  • אסתטיקה, יופי ועיצוב – חשוב לבחור מעקה יפה ומתאים לסביבה של הבריכה. חשוב להתייחס להיבט היופי, לנימה העיצובית ולאווירה הכללית שאתם רוצים להשרות בבריכה. כאשר מעקה אלומיניום מתאים לכל יתר האלמנטים במתחם הבריכה, הוא משלים את התמונה הכללית ומוביל אתכם לשלימות.
  • צבעים ועיצובים – בקטלוג תוכלו להתרשם ממגוון נרחב של דגמים וצבעים. המבחר הקיים מציע לכם את ההזדמנות לבחור לעצמכם את המעקה המתאים ביותר לפי טעמכם. כמובן בהתאם לסביבה, לבריכה ולאופי העיצוב הקיים במקום.

איך נבחר את המעקה המושלם?

דווקא לנוכח המציאות בה יש שפע עצום של מוצרים ואפשרויות בכל תחום, וכך גם בתחום המעקות לבריכה, לפעמים קשה להחליט, לעיתים אתגר הבחירה גדול מאוד. כדי להצליח בבחירה אנו צריכים להיות ממוקדים מאוד בצורך, לדעת בדיוק מה אנו צריכים ומהו המוצר שאנו מחפשים. באותה מידה חשוב לנו ללמוד את הענף, להכיר את הפתרונות ולהבדיל בין המוצרים השונים שמוצעים לנו. זו הדרך שלנו למצוא את המעקה המתאים והמושלם לבריכת הפיברגלס שלנו!

שתף

אני מעוניין לשמוע פרטים על הקולקציה

מלאו פרטים ונציג סופר ספא יחזור אליכם עם פרטים על קולקציית הספא החדשה והמתקדמת שתפגשו!