שיווק והתקנה בפריסה ארצית

מפעל מערכות הספא והבריכות הגדול בישראל!

קולקציית מערכות הספא 2024

מעקה בטיחות לבריכת פיברגלס

הקמתם בריכת פיברגלס ביתית? מתחם הבריכה מוכן וכבר ניתן להשתמש בבריכה, אבל מה עם מעקה? אין ספק שמעקה בטיחות לבריכה הוא מוצר בסיסי ונחוץ מאוד. ללא מעקה בטיחות הבריכה מסכנת את יושבי הבית, היא עלולה להיות לכם לרועץ ולגרום לאסון. לצערנו הרב בריכות ביתיות הגיעו לכותרות בגין אסונות שהתרחשו, במיוחד במקרי טביעה של ילדים ופעוטות. מעקה בטיחות לבריכת פיברגלס הוא צעד קריטי להגנה ולמניעת אסון.

המטרה העיקרית של המעקה – בטיחות הבריכה

המטרה העיקרית של המעקה היא קידום הבטיחות. מעקה טוב תוחם את אזור הבריכה, מקדם את ההגנה על המקום ומונע כניסה של גורמים לא רצויים. כך אתם יכולים לשלוט על הנעשה בבריכה ולמנוע מצב בו ילדים נכנסים באופן עצמי וללא השגחה לבריכה. המעקה כולל דלת או שער שננעל כאשר הבריכה אינה פעילה, ואילו כשאתם מעוניינים להיכנס או לאפשר כניסה – אתם פותחים בעזרת המפתח המיועד לכך.

השלמת המראה ואסתטיקה במתחם

מלבד לבטיחות, המעקה ממלא תפקיד חשוב נוסף – עיצוב ויופי. האזור של הבריכה מטופח ושוררת בו אווירה מסוימת. בחרתם אריחים ופסיפסים, שמתם דגש על צבעים ועל מרקמים, גם למעקה הבטיחות יש חלק בכל האווירה הזו שאתם יוצרים. שימו לב שניתן לבחור מתוך שלל דגמים ועיצובים מעקות בסגנונות שונים. יש מעקות בטיחות מזכוכית לעומת כאלו שמיוצרים מאלומיניום. ניתן לבחור דגמים שונים וכן צבעים מגוונים. בסופו של דבר הבחירה שלכם תתבצע על פי טעמכם ולפי ההתאמה לכל המכלול הקיים בבריכה. כך תתקבל תוצאה מושלמת ויפה שתשדרג את מתחם הבריכה שלכם מכל בחינה.

להתייעץ, להכיר ולבחור חכם

בחירת מעקה בטיחות לבריכת פיברגלס עשויה להיות לא קלה. במיוחד אם זו לכם הפעם הראשונה לבחור את המוצר הזה… הדבר החכם ביותר הוא לפגוש איש מקצוע שעוסק בתחום. זה יכול להיות מעצב פנים או יועץ מטעם חברה המספקת פתרונות לבריכות ביתיות. בעזרת ייעוץ מקצועי זה ניתן לבחור חכם את המעקה שמתאים לבריכה שלכם. כך תבחרו נכון ותהיו מרוצים מהמעקה הנבחר לאורך שנים!

שתף

אני מעוניין לשמוע פרטים על הקולקציה

מלאו פרטים ונציג סופר ספא יחזור אליכם עם פרטים על קולקציית הספא החדשה והמתקדמת שתפגשו!