שיווק והתקנה בפריסה ארצית

מפעל מערכות הספא והבריכות הגדול בישראל!

קולקציית מערכות הספא 2024

מעקה זכוכית לבריכת פיברגלס

מעקות זכוכית הם פתרון מושלם לבריכות שחיה ביתיות. אם אתם מקימים בחצר או על הגג בריכת פיברגלס, אתם צריכים פתרונות משלימים נוספים כמו מערכות חשמליות, תאורה, ניקוז וכן מעקה. המעקה ממלא תפקיד חשוב מאוד בכל בריכה שהיא. המעקה תוחם את שטח הבריכה בצורה ברורה. מעבר לכך – המעקה נחשב מקדם בטיחות נחוץ מאוד. שכן המעקה לא יאפשר כניסה למתחם הבריכה ללא השגחת מבוגר. גם נפילות לתוך המים תימנענה הודות למעקה.

מעקה זכוכית – תיחום במראה יוקרתי

אך לא כולנו מתחברים למעקות בולטים לעין. יש כאלו שעבורם מעקה אלומיניום מתחבר במחשבה למאסר, למוגבלות ולחוסר יופי. בדיוק להם מתאים הפתרון של מעקה זכוכית לבריכת פיברגלס. מעקה זכוכית מספק מצד אחד את המענה הבטיחותי לבריכה. ומצד שני הוא לא בולט בנוכחות שלו. המעקה ניצב ביציבות מקסימלית במקום, סוגר את השטח ומונע כניסה, אך לא תופס מיד את המבט שלנו. מסתבר שזה הפתרון הפופולארי עבור מי שלא רוצה מעקות רגילים ומתכתיים אצלו במתחם הבריכה.

החברה שתספק לכם פתרונות מותאמים אישית

חברת טרלידור עוסקת במתן פתרונות לחלונות, למרפסות, לגדרות וגם לבריכות. אצלנו ניתן למצוא מגוון גדרות וסוגים שונים של מעקות. מה שמאפשר לכל לקוח ליהנות מהפתרון המתאים עבורו לפי הנתונים של המבנה ולפי הציפיות שלו מהמעקה בסופו של דבר. במידה ויש לכם בריכת פיברגלס ואתם רוצים שהמעקה יהיה מעוצב, יוקרתי ויפה – מעקה זכוכית לבריכת פיברגלס זה המוצר המתאים ביותר עבורכם. אצלנו בחברה נעניק לכם את המעקה המושלם בעיצוב האהוב עליכם. מעקה שישלים את האווירה ואת המראה, ויספק לכם את הפתרון הבטיחותי מתאים לטעם האישי שלכם!

קבלו פתרון איכותי ובטוח למראה מושלם

הבריכה שלכם מעוצבת ויפה, אך חייבת להיות בטוחה ומתאימה לתקנים. מעקה זכוכית לבריכת פיברגלס הוא הפתרון המושלם שעונה על כל הדרישות ופותר את הצורך שלכם באופן הנכון והמושלם ביותר, לפי טעמכם האישי כמובן. פנו אלינו כדי להתרשם מעבודות מגוונות ומפתרונות מגוונים שתוכלו למצוא רק אצלנו. כי חברת טרלידור מובילה את הקידמה בכל מה שקשור למעקות זכוכית!

שתף

אני מעוניין לשמוע פרטים על הקולקציה

מלאו פרטים ונציג סופר ספא יחזור אליכם עם פרטים על קולקציית הספא החדשה והמתקדמת שתפגשו!