שיווק והתקנה בפריסה ארצית

מפעל מערכות הספא והבריכות הגדול בישראל!

קולקציית מערכות הספא 2024

סאונה רטובה או סאונה יבשה? סאונות ביתיות – רטובות או יבשות – עכשיו במבצע !

מי מאתנו שכבר בילה בחייו בסאונה יכול להיות עם אחת משתי המסקנות. או שהוא יגיד שבילוי בסאונה הוא כיף גדול, או שהוא יגיד שבילוי בסאונה הוא סיוט שהוא לא יחזור אליו. אין באמצע, או שאוהבים את זה או ששונאים את זה. אבל האמת היא שרוב האנשים שהתנסו בסאונה, בין אם מדובר על יבשה או רטובה אהבו את זה, וטוענים שזה גרם להם לתחושה נעימה, להפגת כאבים ולרפיון שרירים. יש אם כן שני סוגי סאונה, יבשה או רטובה, אך מה ההבדל ביניהם?

ההבדל בין שני הסוגים

ההבדל העיקרי בין סאונה יבשה לרטובה הוא הלחות שיש באוויר בזמן בילוי באחת כזו. בסאונה רטובה אחוזי הלחות גבוהים יותר מכיוון שהאדים מוסיפים לחום וללחות מה שיכול להגיע אף עד ל-100% לחות, אך הטמפרטורה היא בסביבות ה-60 מעלות צלזיוס לעומת סאונה יבשה שהיא עם אחוזי לחות נמוכים יותר ועם טמפרטורה שנעה בין 70 ל-110 מעלות צלזיוס. רוב אלו שהתנסו יעידו שסאונה רטובה קשה להם יותר ומכבידה על הנשימה שלהם, למרות שהטמפרטורה בה היא נמוכה יותר מזו היבשה.

תמונות מהתקנה של סאונה יבשה במושב שריגים

תנור עם אבנים לסאונה

סאונה יבשה במרפסת

מדחום לסאונה יבשה

מיטה בסאונה יבשה

סאונה יבשה עם דלת זכוכיתת

סאונה יבשה ביתית

לוח שליטה לסאונה יבשה

אביזרים לסאונה יבשה

מדחום סאונה יבשה

קצת היסטוריה…

הסאונה אומנם הובאה לאזורינו לפני שנים לא מאוד רבות אך היא כבר קיימת באסיה ובאירופה אלפי שנים. בתרבות הפינית היא נחשבת בעלת סגולות מרפאות, הן את הגוף והן את הנפש, ועד היום ניתן למצוא כמעט בכל בית סאונה בין אם יבשה ובין אם רטובה.

סאונה יבשה ביתית

סאונה יבשה ביתית

סאונה ובריאות

לגבי בריאות רוב הדעות הן בעד סאונה, וטוענות שהיא מסייעת להרפיית שרירים ולמנוחה לגוף כמו גם ניקוי רעלים שהצטברו בגוף (אם כי רבים טוענים ההיפך לגבי רעלים) יש כמובן גם אמונות טפלות שהיא מרזה ומשילה קילוגרמים עודפים מה שדי ברור שלא כך הוא הדבר, וההזעה שהיא גורמת מסתכמת בעיקר באיבוד נוזלים מה שמוריד מעט מהמשקל ולאחר שתיית כמה כוסות מים המשקל חוזר למקור שלו. סאונה גם גורמת לירידה בלחץ דם ולהאצת דופק וחשוב למי שסובל ממחלות לב ומחלות אחרות, להתייעץ עם רופא לפני שהייה בסאונה.

סאונה ביתית גדולה

סאונה ביתית גדולה

מתעניינים לקנות סאונות ביתיות? חייגו אלינו עכשיו 077-2306490

סאונה ביתית - כל השאלות. כל התשובות

?האם ניתן לייצר סאונה בכל מידה
אנחנו מייצרים את הסאונות בהתאמה אישית לבית ולמקום שיש לכם עבור הסאונה. עם זאת, הגודל המינימלי לייצור סאונה בערך 1.5 מ' על 2.0 מ'
האם ניתן לייצר מבנה המשלב גם סאונה יבשה וגם סאונה רטובה?
התשובה היא כן. היות שאנחנו עובדים עם הרבה לקוחות מהמגזר העיסקי עלתה הדרישה של מרכזי הספא איתם אנחנו עובדים לספק להם מבני ספא המשלבים את שתי הטכנולוגיות
האם ניתן לייצר את הסאונות שיוכלו לעמוד בחוץ?
בוודאי. את הסאונות ניתן לייצר כך שיוכלו לעמוד בחוץ גם בתנאי מזג האוויר הישראלי

סאונות ביתיות

קטלוג מוצרים

מבין לקוחותינו

בנוסף לאלפי הלקוחות הפרטיים הנמנים על משפחת סופר ספא, אנו גאים לתת שירות למאות עסקים הנמצאים בחזית תעשיית הספא בישראל, בתי מלון, צימרים, וילות אירוח, מרכזי ספא, קבלנים, אדריכלים ומעצבים.

100%x280
100%x280
100%x280
100%x280
100%x280
100%x280
100%x280
100%x280
100%x280
100%x280
100%x280

אני מעוניין לשמוע פרטים על הקולקציה

מלאו פרטים ונציג סופר ספא יחזור אליכם עם פרטים על קולקציית הספא החדשה והמתקדמת שתפגשו!