שיווק והתקנה בפריסה ארצית

מפעל מערכות הספא והבריכות הגדול בישראל!

קולקציית מערכות הספא 2024

עיצוב גינה קטנה

בין שמדובר בבית או דירה שהם שלנו ובין שמדובר במקום מגורים בשכירות, הרצון לקנן ולהפוך אותו לשנו נמצא אצל כולם. אחת הדרכים היפות והיצירתיות ביותר לעשות זאת היא על ידי עיצוב גינה קטנה שלא רק מכניסה טבע לסביבת המגורים שלנו אלא מאפשרת לנו לתת טאץ' אישי למקום שאנו קוראים לו בית. עיצוב גינה קטנה יכול להיעשות בקלות רבה כך שגם אם יש לכם ימים עמוסים, תצטרכו להקדיש לה מספר דקות בלבד ביום כדי ליהנות מפינת חמד יפיפייה ומרגיעה.

עיצוב גינה קטנה: ביצוע במחשבה תחילה

על מנת להבטיח הגינה שלכם תחזיר מעמד זמן רב בפרט, בתחום עיצוב גינות חשוב לקחת בחשבון כמה דברים ולתכנן אותה באופן שיאפשר לכם ליהנות ממנה במשך שנים. תחילה, עליכם לבחור את המקום שבו אתם מעוניינים להקים את הגינה. זה יכול בקדמת הבית, בחלקו האחורי, בשניהם או בכל אזור אחר שתבחרו. ברגע שתבחרו את המיקום, ניתן יהיה להחליט אילו צמחים/פרחים/ירקות יהיו שם. אם האזור שבחרתם הוא מוצל רוב הזמן, תצטרכו לבחור צמחים שלא דורשים אור רב ולא לשתול כאלו שצריכים שמש זמינה. זה תקף גם לגביי אזור מואר, שכן לא ניתן לשתול בו צמחים שדורשים צל מפני שהם יקמלו. לאחר בחירת הצמחים/פרחים/פירות וירקות, תוכלו לבחור תצורות שתילה שונות כמו ערוגות מסודרות בשורות, שתילה במעגל, גדר חיה ועוד. הטאץ' האחרון יהיה תוספות טבעיות ומלאכותיות כמו פסלים שונים, מזרקות, ריהוט גינה, מערכת השקיה, תצורת סלעים ועוד.

עיצוב גינה מקצועי

כאשר מעצבים גינה קטנה, חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים שציינו מעלה כדי להבטיח את אריכות הימים של פינת החמד שלכם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להתייעץ עם אנשי מקצוע שידעו להגיד לכם אילו צמחים כדאי לשתול והיכן לעשות זאת, האם לבחור צמחים עונתיים ורב שנתיים ועוד שאלות רבות שלא לכולנו יש זמן לחקור אותן ולענות עליהן בעצמנו.

אין כמו פיסת אדמה ירוקה ופורחת כדי להפיח רוח חיים בכל בית וכאשר עושים זאת בעזרת גינה מעוצבת, ניתן להפליג עם הדמיון וליצור מקום מיוחד שישמש כפינה מרגיעה ויגרום לנו להרגיש בבית.

 

Also Read:   ריהוט גינה במראה יוקרתי

שתף

אני מעוניין לשמוע פרטים על הקולקציה

מלאו פרטים ונציג סופר ספא יחזור אליכם עם פרטים על קולקציית הספא החדשה והמתקדמת שתפגשו!